تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 16:21
22 بازدید
کد خبر : 208875

نظرسنجی هفتگی: کدام Google Pixel 9 را دریافت می کنید (در صورت وجود)؟

نظرسنجی هفتگی: کدام Google Pixel 9 را دریافت می کنید (در صورت وجود)؟

این هفته گوگل از چهار گوشی جدید رونمایی کرد – سه گوشی سخت و یک گوشی تاشو. نیمی از مدل‌های جدید هفته آینده و نیمی دیگر در اوایل سپتامبر عرضه خواهند شد، اما همه آنها با ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان پیش‌سفارش می‌شوند تا دلیلی برای ورود زودهنگام به آن‌ها باشد. نظر شما چیست؟ شما می

Weekly poll: which Google Pixel 9 are you getting (if any)?

این هفته گوگل از چهار گوشی جدید رونمایی کرد – سه گوشی سخت و یک گوشی تاشو. نیمی از مدل‌های جدید هفته آینده و نیمی دیگر در اوایل سپتامبر عرضه خواهند شد، اما همه آنها با ارتقای فضای ذخیره‌سازی رایگان پیش‌سفارش می‌شوند تا دلیلی برای ورود زودهنگام به آن‌ها باشد. نظر شما چیست؟

شما می توانید جزئیات قیمت گذاری برای ایالات متحده، کانادا و اروپا را در اینجا بیابید، راه اندازی در هند یک روز بعد انجام شد – جزئیات در مورد آن در اینجا. اگرچه وانیلی پیکسل ۹ وضعیت پرچمدار خود را از دست داد، اما گرانتر از مدل قبلی خود است (۸۰۰ دلار / ۹۰۰ یورو در مقابل ۷۰۰ دلار / ۸۰۰ یورو). Pro همان قیمت است، اما Pro XL جانشین مناسب Pixel 8 Pro است و همچنین قیمت بالاتری دارد (۱۱۰۰ دلار / ۱۲۰۰ یورو در مقابل ۱۰۰۰ دلار / ۱۱۰۰ یورو).

بیایید با Google Pixel 9 Pro XL شروع کنیم. گوگل اندازه صفحه نمایش را کمی به ۶.۸ اینچ افزایش داد و به یک FP reader اولتراسونیک روی آورد. دوربین‌های عقب اکثراً مشابه هستند، اما اکنون می‌توانند ویدیوهای ۸K (30 فریم در ثانیه) ضبط کنند. در جلو به یک سنسور ۴۲ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض با فوکوس خودکار ارتقا یافته است. سرعت شارژ افزایش یافته و اکنون در ۳۰ دقیقه به ۷۰ درصد می رسد (از ۵۰ درصد). SOS ماهواره‌ای اکنون نیز پشتیبانی می‌شود.

Pro XL گران است، اما می توانید هزینه را در طول ۷ سالی که گوشی پشتیبانی می شود تقسیم کنید. در بیشتر موارد، هیچ مشخصاتی وجود ندارد که احساس کند خیلی سریع پیر می‌شود – به استثنای چیپست Tensor G4، اما این چیزی است که ما باید آن را آزمایش کنیم. افزودن ۱۶ گیگابایت رم حرکت خوبی بود، زیرا رقیب سامسونگ هنوز حداکثر ۱۲ گیگابایت را ارائه می دهد.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.