تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 22:05
139 بازدید
کد خبر : 208667

افزایش ۸۰ درصدی پرداخت تسهیلات کشاورزی در قزوین

افزایش ۸۰ درصدی پرداخت تسهیلات کشاورزی در قزوین

به گزارش ایلنا، شهروز موذن روز پنجشنبه در نخستین شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در حوزه اعتبارات هزینه‌ای سازمان با ۳۳ درصد افزایش روبرو بودیم که این میزان اعتبار برای سازمان نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل چشمگیر بوده است. مدیر بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در حوزه اعتبارات

افزایش 80 درصدی پرداخت تسهیلات کشاورزی در قزوین

به گزارش ایلنا، شهروز موذن روز پنجشنبه در نخستین شورای هماهنگی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در حوزه اعتبارات هزینه‌ای سازمان با ۳۳ درصد افزایش روبرو بودیم که این میزان اعتبار برای سازمان نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل چشمگیر بوده است.

مدیر بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در حوزه اعتبارات ۲۰ میلیون تومانی به هر فرد برای خسارت خشکسالی با ۵ بانک عامل استان قزوین همکاری و هماهنگی صورت گرفته تا درصورت نیاز مورد استفاده بهره‌برداران قرار گیرد.

وی بیان کرد: سال گذشته با کمک اعتبارات نمایندگان مجلس در استان قزوین ۳۲ طرح آب و خاک افتتاح و به بهره‌برداری رسید که باید از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده کرد.

این مسئول تصریح کرد: از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتباری که در سفر رئیس جمهور به استان قزوین مصوب شده بود، یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه طرح‌های آب و خاک است که اهمیت این بخش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا ‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.