تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 21:18
164 بازدید
کد خبر : 208665

بازنگری برنامه کلان بیست ساله راهبردی شهر شیراز

بازنگری برنامه کلان بیست ساله راهبردی شهر شیراز

به گزارش ایلنا، در حالی این طرح در قالب دو فوریت تصویب شد که شهرداری شیراز مکلف است ضمن بررسی سوابق مرتبط با موضوع در شهرداری و دستگاه‌های اجرایی، نسبت به بازنگری برنامه کلان ۲۰ ساله راهبردی شهر و شهرداری از طریق به کارگیری مشاور و برون‌ سپاری به نهادهای پژوهشی مرتبط از جمله دانشگاه

بازنگری برنامه کلان بیست ساله راهبردی شهر شیراز

به گزارش ایلنا، در حالی این طرح در قالب دو فوریت تصویب شد که شهرداری شیراز مکلف است ضمن بررسی سوابق مرتبط با موضوع در شهرداری و دستگاه‌های اجرایی، نسبت به بازنگری برنامه کلان ۲۰ ساله راهبردی شهر و شهرداری از طریق به کارگیری مشاور و برون‌ سپاری به نهادهای پژوهشی مرتبط از جمله دانشگاه شیراز، بر اساس اسناد بالادستی کشوری و استانی، رویکردهای شورای ششم و داده‌های اطلاعاتی بروزآوری شده و نیازهای جدید شهر شیراز و ارائه لایحه مربوطه حداکثر تا پایان آبان ماه سال جاری از تاریخ ابلاغ مصوبه طرح اقدام کند.

همچنین شهرداری مکلف است هر دو ماه یک بار گزارش خود را درخصوص اجرای مفاد این ماده واحده به کمیسیون برنامه، بودجه، امورحقوقی و املاک شورا ارائه کند.

مصوبه دیگر طرح کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) شورا، در خصوص بررسی اولیه طرح تدوین اقتضائات سومین حرم اهل بیت (ع)، بود.

شهرداری شیراز مکلف است در چهار ماه اول سال ۱۴۰۲ برنامه ریزی لازم جهت برپایی نشست های تخصصی با موضوع «بررسی اقتضائات شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)» با حضور شخصیت های برتر حوزوی، فرهنگی، گردشگری و غیره با فراخوان مقالات علمی و پژوهشی مربوطه را انجام دهد.

همچنین تا پایان سال جاری با استفاده از ظرفیت شورا و شهرداری و کمک مشاورین مجرب و همزمان با نشست های تخصصی، تدوین سند راهبردی اقتضائات ارتقاء شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) انجام گیرد.

دستور کار دیگر  لایحه  شهرداری شیراز، درخصوص کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز در سال ۱۴۰۲، بود  که به تصویب رسید.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.