تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 11:55
513 بازدید
کد خبر : 208836

آمازون ابزار تولید تصویر هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان معرفی می کند

آمازون ابزار تولید تصویر هوش مصنوعی را برای تبلیغ کنندگان معرفی می کند

  به گزارش reportaj.me و به نقل از searchenginejournal آیا هوش مصنوعی مولد آینده تبلیغات دیجیتال است؟ آمازون ادز ابزار جدید ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را برای افزایش عملکرد تبلیغات معرفی می کند. در اقدامی با هدف ساده‌سازی فرآیند خلاقانه تبلیغات، آمازون ادز یک ویژگی تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را در

 

به گزارش reportaj.me و به نقل از searchenginejournal آیا هوش مصنوعی مولد آینده تبلیغات دیجیتال است؟ آمازون ادز ابزار جدید ایجاد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را برای افزایش عملکرد تبلیغات معرفی می کند.

در اقدامی با هدف ساده‌سازی فرآیند خلاقانه تبلیغات، آمازون ادز یک ویژگی تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را در بتا منتشر کرده است.

 

این ابزار نوید مقابله با یک نقطه دردناک را می دهد که در بین تبلیغ کنندگان دیجیتال فراگیر شده است: پیچیدگی طراحی خلاقانه های تبلیغاتی قانع کننده.

 

این ویژگی جدید می تواند یک تغییر بازی در چشم انداز همیشه در حال تحول تبلیغات دیجیتال، ترکیبی از رویکردهای هنری و علمی باشد.

 

۷۵٪ از تبلیغ کنندگان با خلاقیت های تبلیغاتی مبارزه می کنند

طبق نظرسنجی انجام شده توسط آمازون در مارس ۲۰۲۳، تقریباً ۷۵٪ از تبلیغ کنندگانی که با موفقیت کمپین دست و پنجه نرم می کردند، ایجاد خلاقیت های تبلیغاتی و انتخاب یک قالب خلاقانه را به عنوان چالش های اصلی خود شناسایی کردند.

 

Colleen Aubrey، معاون ارشد محصولات و فناوری تبلیغات آمازون، گفت که این شرکت متعهد به “کاهش اصطکاک برای تبلیغ کنندگان” و ارائه ابزارهایی است که تاثیر تبلیغات را تقویت می کند و در عین حال تلاش را به حداقل می رساند.

 

آمازون راه حلی با هوش مصنوعی برای تصاویر سفارشی ارائه می دهد

ویژگی مولد تولید تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی به برندها کمک می کند تا محصولات را در شرایط واقعی برای عملکرد بهتر تبلیغات نمایش دهند.

تبلیغ‌کنندگان محصول خود را در کنسول تبلیغاتی آمازون انتخاب می‌کنند، روی «تولید» کلیک می‌کنند و این ابزار از هوش مصنوعی مولد برای تولید انواع سبک زندگی و تصاویر با موضوع برند بر اساس جزئیات محصول استفاده می‌کند.

 

این تصاویر را می‌توان با استفاده از اعلان‌های متنی کوتاه تنظیم کرد و نسخه‌های متعددی را می‌توان به سرعت برای تست A/B تولید کرد.

 

به عنوان مثال، یک تصویر ساده از یک توستر در پس زمینه سفید ممکن است به اندازه تصویری از همان توستر که در کنار یک کروسان روی پیشخوان آشپزخانه قرار داده شده است، درگیر نباشد.

 

تصاویر سبک زندگی منجر به افزایش CTR می شود

به گفته آمازون، چنین زمینه سبک زندگی می تواند نرخ کلیک را تا ۴۰ درصد در مقایسه با تصاویر محصولات استاندارد افزایش دهد.

 

این ابزار به گونه ای طراحی شده است که کاربر پسند باشد، و آن را برای تبلیغ کنندگان در هر اندازه، صرف نظر از اینکه آنها قابلیت های داخلی یا پشتیبانی آژانس دارند، در دسترس قرار دهد.

 

تبلیغات آمازون در ابتدا این ویژگی را در اختیار گروهی از تبلیغ کنندگان قرار داده است و قصد دارد در طول زمان در دسترس بودن آن را گسترش دهد.

 

آنها همچنین قصد دارند این ابزار را بر اساس بازخورد مشتری به طور مداوم اصلاح کنند.

 

آینده راه حل های تبلیغاتی هوش مصنوعی

ویژگی هوش مصنوعی مولد آمازون وعده می دهد که با دموکراتیک کردن دسترسی به تصاویر تبلیغاتی با کیفیت بالا و غنی از زمینه، زمینه بازی را برای مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ یکسان کند.

این می تواند تبلیغ کنندگان بیشتری را قادر سازد تا خلاقیت های تبلیغاتی قانع کننده ای را بدون نیاز به تخصص تخصصی یا منابع گسترده ایجاد کنند و در نتیجه کیفیت و کارایی کلی تبلیغات دیجیتال را بهبود بخشد.

 

راه‌اندازی یک تولیدکننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی به دنبال افزوده‌های اخیر آمازون از توضیحات هوش مصنوعی و خلاصه‌های بررسی مشتریان است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.