تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 22:06
167 بازدید
کد خبر : 208671

اردبیل ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری جهان را دارد

اردبیل ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری جهان را دارد

به گزارش ایلنا، خسرو ناظری روز پنجشنبه در آیین گشایش رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: اردبیل با توجه به گستره طبیعی و تنوع منحصر بفرد در سطح شهر، استان و یا کشور قابلیت تبدیل به قطب گردشگری جهانی دارد. وی افزود: در این رویداد  وزرای گردشگری اکو به بررسی آخرین تحولات بخش گردشگری،

اردبیل ظرفیت تبدیل به قطب گردشگری جهان را دارد

به گزارش ایلنا، خسرو ناظری روز پنجشنبه در آیین گشایش رویداد اردبیل ۲۰۲۳ در مجتمع فدک اردبیل اظهار کرد: اردبیل با توجه به گستره طبیعی و تنوع منحصر بفرد در سطح شهر، استان و یا کشور قابلیت تبدیل به قطب گردشگری جهانی دارد.

وی افزود: در این رویداد  وزرای گردشگری اکو به بررسی آخرین تحولات بخش گردشگری، برنامه‌ها و فعالیت‌ها برای ارتقا و افزایش همکاری‌ها می پردازند.

دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) بیان کرد: بدون شک این رویداد فرصتی برای معرفی و نمایش توانمندی‌های گردشگری اردبیل فراهم کرده و در تحول و رونق گردشگری استان مهم و موثر خواهد بود.

ناظری خاطرنشان کرد: در سال گذشته چهارمین اجلاس وزرای گردشگری اکو شهر سبز ازبکستان و ارزروم ترکیه را به عنوان پایتخت‌های گردشگری اکو برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ میلادی به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اکو انتخاب کرد.

در این آیین حکم انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اکو از سوی دبیرکل اکو به استاندار اردبیل داده شد ‌ ، استاندار اردبیل نیز نشان تاریخی سلاطین صفوی را به ناظری اهدا کرد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا ‌

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.