تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:30
260 بازدید
کد خبر : 208834

اسنپدراگون اس ۷ پرو نسل ۱ با وای فای میکرو پاور و پشتیبانی صوتی بدون اتلاف تا ۱۹۲ کیلوهرتز رونمایی شد

اسنپدراگون اس ۷ پرو نسل ۱ با وای فای میکرو پاور و پشتیبانی صوتی بدون اتلاف تا ۱۹۲ کیلوهرتز رونمایی شد

به گزارش ساید خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ Snapdragon S7 Pro Gen 1 و Snapdragon S7 Gen 1 روز سه‌شنبه توسط Qualcomm در اجلاس سالانه Snapdragon Summit این شرکت رونمایی شدند، جایی که سازنده تراشه همچنین تراشه‌های Snapdragon 8 Gen 3 و Snapdragon X Elite را برای گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها عرضه کرد. سری

Snapdragon S7 Pro Gen 1 With Micro-Power Wi-Fi and Up to 192kHz Lossless Audio Support Unveiled

به گزارش ساید خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ Snapdragon S7 Pro Gen 1 و Snapdragon S7 Gen 1 روز سه‌شنبه توسط Qualcomm در اجلاس سالانه Snapdragon Summit این شرکت رونمایی شدند، جایی که سازنده تراشه همچنین تراشه‌های Snapdragon 8 Gen 3 و Snapdragon X Elite را برای گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها عرضه کرد. سری جدید Snapdragon S7 Gen 1 جانشین تراشه های S5 Gen 2 این شرکت است. مدل Pro مجهز به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۴ و اتصال Wi-Fi با توان میکرو است تا برد بسیار بهبود یافته در هدفون های بی سیم آینده را افزایش دهد. همچنین قادر به پخش صدای ۱۹۲ کیلوهرتز بدون اتلاف و صدای فضایی است.

تراشه صوتی جدید Snapdragon S7 Pro Gen 1 که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده روی هدست‌های استریو واقعا بی‌سیم (TWS)، هدفون‌های بی‌سیم و بلندگوهای متصل عرضه شود، به پشتیبانی از Wi-Fi با قدرت میکرو مجهز شده است. جدای از پشتیبانی بلوتوث ۵.۴، اتصال Wi-Fi با قدرت میکرو در هدست های بی سیم همراه با فناوری XPAN کوالکام ادعا می شود که پوشش را از چند متر تا “در سراسر خانه، ساختمان یا محوطه دانشگاه” گسترش می دهد.

علاوه بر محدوده بهبود یافته ارائه شده در Snapdragon S7 Pro Gen 1، مدل ممتازتر همچنین شامل پشتیبانی از پخش صدای چند کاناله بدون تلفات و صدای فضایی چند کاناله است. هر دو تراشه از فناوری جبران کم شنوایی کوالکام و ویژگی‌های تقویت صدای شخصی پشتیبانی می‌کنند.

به گفته کوالکام، تراشه‌های جدید بهبودی شش برابری در قدرت محاسباتی دارند، در حالی که به گفته کوالکام، قابلیت‌های هوش مصنوعی «تقریباً ۱۰۰ برابر» به دلیل موتور جدید Micro NPU AI بهبود یافته است. این تراشه همچنین می‌تواند حالت‌های ANC را بر اساس یادگیری ماشین و محیط کاربر تغییر دهد. تراشه های سری S7 Gen 1 همچنین از فناوری حذف نویز فعال (ANC) نسل چهارم این شرکت پشتیبانی می کنند.

کوالکام جزئیات در دسترس بودن اسنپدراگون اس ۷ نسل ۱ و اسنپدراگون اس ۷ پرو نسل ۱ را اعلام نکرده است، اما احتمالاً محصولات مجهز به این اسنپدراگون در ماه های آینده عرضه خواهند شد. این شرکت می‌گوید که تراشه‌های صوتی بی‌سیم جدید وقتی با جدیدترین تراشه Snapdragon 8 Gen 3 SoC یا چیپست جدید لپ‌تاپ Snapdragon X Elite جفت شوند، تجربه‌های صوتی جدیدی را باز می‌کنند، که نشان می‌دهد برخی از ویژگی‌ها ممکن است بر اساس سخت‌افزار محدود شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.