تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 15:08
437 بازدید
کد خبر : 208842

طبق گزارش ها، سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در ۱۷ ژانویه عرضه می شود، تاریخ فروش لو رفته است

طبق گزارش ها، سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در ۱۷ ژانویه عرضه می شود، تاریخ فروش لو رفته است

به گزارش ساید خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش ها، سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در دست ساخت است. چند ماهی است که شایعاتی در مورد مدل های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا می شنویم. انتظار بالاخره تنها دو ماه دیگر به پایان می رسد، زیرا

Samsung Galaxy S24 Series Will Reportedly Launch on January 17, Sale Date Leaked

به گزارش ساید خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ طبق گزارش ها، سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در دست ساخت است. چند ماهی است که شایعاتی در مورد مدل های گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا می شنویم. انتظار بالاخره تنها دو ماه دیگر به پایان می رسد، زیرا یک گزارش جدید بار دیگر نشان می دهد که سامسونگ می تواند رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در ۱۷ ژانویه برگزار کند. در طول این رویداد، انتظار می رود غول فناوری کره جنوبی خانواده گلکسی S24 را معرفی کند. جهان. این گزارش همچنین تاریخ پیش‌سفارش و فروش این پرچم‌دار را نشان می‌دهد.

گزارشی توسط نشریه کره ای The Elec به نقل از منابع رسمی بیان می کند که Samsung Electronics میزبان رویداد Galaxy Unpacked 2024 در سن خوزه، ایالات متحده در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ خواهد بود. ظاهراً این برند شروع به پذیرش پیش سفارش برای Galaxy S24، Galaxy خواهد کرد. S24+ و Galaxy S24 Ultra در همان روز.

طبق گزارش، مشتریانی که این گوشی‌ها را از قبل رزرو می‌کنند، آن‌ها را بین ۲۶ ژانویه تا ۳۰ ژانویه دریافت خواهند کرد. طبق این گزارش، فروش عمومی سری Galaxy S24 ممکن است از ۳۰ ژانویه آغاز شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.