تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اسفند 1401 - 22:53
172 بازدید
کد خبر : 208627

فعالیت بسیج سازندگی در قزوین به انجام پروژه‌های سخت کمک کرده است

فعالیت بسیج سازندگی در قزوین به انجام پروژه‌های سخت کمک کرده است

فرماندار قزوین گفت: سطح پروژه‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی در شهرستان قزوین یک سطح مترقی و قابل اتکاست و پروژه‌ها توسط این نهاد با کمترین هزینه و کار اصولی انجام می‌شود. به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در حاشیه بازدید از سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: امروز بسیج سازندگی به عنوان یک ستون

فرماندار قزوین گفت: سطح پروژه‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی در شهرستان قزوین یک سطح مترقی و قابل اتکاست و پروژه‌ها توسط این نهاد با کمترین هزینه و کار اصولی انجام می‌شود.

فعالیت بسیج سازندگی در قزوین به انجام پروژه‌های سخت کمک کرده است

به گزارش ایلنا، عباس کاظمی در حاشیه بازدید از سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار کرد: امروز بسیج سازندگی به عنوان یک ستون مستحکم در حمایت از دولت با اتصال به بدنه کارشناسی مردمی توانسته بارهای سنگینی که سال‌های سال بر زمین مانده بود را بردارد و کارهای ناممکن را به سرانجام برساند.

فرماندار شهرستان قزوین با بیان اینکه سطح پروژه‌های انجام شده توسط بسیج سازندگی در شهرستان قزوین یک سطح مترقی و قابل اتکا است، اضافه کرد: امروز این نهاد مقدس سخت‌ترین پروژه‌ها را با مدیریت و کار اصولی با کمترین هزینه ممکن به سرانجام می‌رساند و هر روز شاهد خبرهای خوش از پایان پروژه‌ها در اقصی نقاط شهرستان توسط بسیج هستیم.

وی مدل کار بسیج سازندگی را حلقه گمشده مردمی سازی فعالیت‌ها در دولت‌های گذشته دانست و گفت: اگر می‌خواهیم بدون بزرگ کردن دولت به توان متخصصین، فعالین و دلسوزان در اقشار مختلف مردم دست پیدا کنیم باید دنبال مسیرهای نو باشیم که قطعاً ظرفیت عمومی بسیج یکی از این راه‌های امتحان شده و موفق است.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.