تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 14:53
442 بازدید
کد خبر : 208840

مخالفت سامسونگ و کوالکام با پخش زنده تلویزیونی روی گوشی های هوشمند در هند

مخالفت سامسونگ و کوالکام با پخش زنده تلویزیونی روی گوشی های هوشمند در هند

به گزارش ساید خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ و کوالکام از جمله کسانی هستند که با انتخاب فناوری هند برای پخش پخش زنده تلویزیونی روی تلفن‌های هوشمند مخالف هستند و استدلال می‌کنند که تغییرات سخت‌افزاری مورد نیاز هزینه دستگاه را ۳۰ دلار (تقریباً ۲۵۰۰ روپیه) افزایش می‌دهد. هند در حال بررسی سیاستی برای

Samsung, Qualcomm Oppose Live TV Broadcasts on Smartphones in India

به گزارش ساید خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ سامسونگ و کوالکام از جمله کسانی هستند که با انتخاب فناوری هند برای پخش پخش زنده تلویزیونی روی تلفن‌های هوشمند مخالف هستند و استدلال می‌کنند که تغییرات سخت‌افزاری مورد نیاز هزینه دستگاه را ۳۰ دلار (تقریباً ۲۵۰۰ روپیه) افزایش می‌دهد.

هند در حال بررسی سیاستی برای اجباری کردن تجهیز گوشی های هوشمند به سخت افزار برای دریافت سیگنال های زنده تلویزیونی بدون نیاز به شبکه های تلفن همراه است. این شرکت استفاده از فناوری به اصطلاح ATSC 3.0 را که در آمریکای شمالی رایج است پیشنهاد کرده است که امکان مکان یابی دقیق سیگنال های تلویزیونی را فراهم می کند و کیفیت تصویر بالایی را ارائه می دهد.

با این حال، شرکت‌ها می‌گویند گوشی‌های هوشمند موجود در هند برای کار با ATSC 3.0 مجهز نیستند و هرگونه تلاش برای اضافه کردن این سازگاری هزینه هر دستگاه را ۳۰ دلار افزایش می‌دهد زیرا قطعات بیشتری باید اضافه شوند. برخی می ترسند که برنامه های تولید فعلی آنها آسیب ببیند.

در نامه ای مشترک به وزارت ارتباطات هند، سامسونگ، کوالکام و سازندگان تجهیزات مخابراتی اریکسون و نوکیا اعلام کردند افزودن پخش مستقیم به تلفن همراه نیز می تواند عملکرد باتری دستگاه ها و دریافت تلفن همراه را کاهش دهد.

در نامه مورخ ۱۷ اکتبر که توسط رویترز مورد بررسی قرار گرفت، آمده است: «ما هیچ فایده ای برای پیشبرد بحث در مورد تصویب آن نمی یابیم.

این چهار شرکت و وزارت ارتباطات هند به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. به گفته یک منبع آگاه، این پیشنهاد هنوز در حال بررسی است و می تواند تغییر کند و هیچ جدول زمانی مشخصی برای اجرا وجود ندارد.

پخش دیجیتالی کانال‌های تلویزیونی روی گوشی‌های هوشمند در کشورهایی مانند کره جنوبی و ایالات متحده به‌طور محدودی پذیرفته شده است. مدیران می گویند که به دلیل کمبود دستگاه هایی که از این فناوری پشتیبانی می کنند، محبوبیت پیدا نکرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.