تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:57
194 بازدید
کد خبر : 208856

ملیسا باررا هنوز هم “عمیقاً” به فرنچایز “جیغ” اهمیت می‌دهد

ملیسا باررا هنوز هم “عمیقاً” به فرنچایز “جیغ” اهمیت می‌دهد

  به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده درست زمانی که فیلم اسلشر تعطیلات با مضمون شکرگزاری به کارگردانی الی راث، آماده‌ی اکران در سینماها بود، طرفداران یک فرنچایز بزرگ (یا بهتره بگیم متا) اسلشر دیگر، با مشت محکمی روبرو شدند. این اتفاق زمانی افتاد که مشخص شد کمپانی اسپای‌گلس که صاحب امتیاز

 

به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده درست زمانی که فیلم اسلشر تعطیلات با مضمون شکرگزاری به کارگردانی الی راث، آماده‌ی اکران در سینماها بود، طرفداران یک فرنچایز بزرگ (یا بهتره بگیم متا) اسلشر دیگر، با مشت محکمی روبرو شدند. این اتفاق زمانی افتاد که مشخص شد کمپانی اسپای‌گلس که صاحب امتیاز فیلم‌های «جیغ» است، راهش را از ملیسا باررا جدا کرد. این بازیگر نقش مهمی در احیای این فرنچایز ترسناک داشت و در هر دوی «جیغ» (۲۰۲۲) و «جیغ ۶» در کنار جنا اورتگا، دیگر بازیگر تازه‌کار آن موقع، به عنوان «آخرین دختر» جدید بازی کرده بود تا اینکه به طور ناگهانی از «جیغ ۷» کنار گذاشته شد. این خبر طرفداران را شوکه کرد و بسیاری از آن‌ها کنجکاو بودند که از این به بعد چه اتفاقی خواهد افتاد.

باررا در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، در مورد احساس خود نسبت به کنار گذاشته شدن از نقشی که به او کمک کرد در هالیوود مطرح شود، و اینکه آیا در صورت وجود فرصت دوباره به این مجموعه فیلم‌ها بازمی‌گردد، صحبت کرد.

باررا درمورد اخراجش می‌گوید: «هیچ‌کدوم از این‌ها منو خوشحال نمی‌کنه»، و در ادامه توضیح می‌دهد که زندگی او به طور عمیقی با آینده‌ی «جیغ» گره خورده بود. «واقعاً ناراحت‌کننده بود چون من واقعاً به این فرنچایز اهمیت عمیقی می‌دم. فقط حیف که به این شکل اتفاق افتاد.»

همانطور که از «جیغ» و سایر فیلم‌های ترسناک مشابه یاد گرفته‌ایم، هرگز نمی‌توانید یک شخصیت را کاملاً مرده فرض کنید، مگر اینکه به معنای واقعی کلمه ببینید که آن‌ها را زیر خاک دفن می‌کنند – و حتی در آن صورت، همیشه برای بازگشت جا وجود دارد. باررا از آنجایی که شخصیت سم کارپنتر او در فیلم آخر کشته نشده است، گفت:

 

«یاد گرفتم که هرگز نباید هرگز را بگویم، اما همچنین برای بازگشت سم، چیزهای زیادی باید اتفاق بیفتد. فعلاً صفحه‌ی بعد، فصل بعد، و بعد ببینیم آینده چه چیزی برای ما رقم می‌زند.» 

 

 جیغ به کجا می‌رود؟

در مورد «صفحه‌ی بعد، فصل بعد»، «جیغ ۷» با شخصیت اصلی و «آخرین دختر» اولیه‌ی فرنچایز، یعنی سیدنی پرسکات با بازی نِـو کمبل، پیش خواهد رفت. کمبل پس از حضور در پنج فیلم اول، به دلیل اختلافات مالی از شماره‌ی ششم کناره‌گیری کرد. اما در نهایت، او به همراه کوین ویلیامسون، خالق این مجموعه محبوب، بازخواهد گشت. ویلیامسون برای اولین بار در تاریخ این فرنچایز کارگردانی فیلم را برعهده خواهد گرفت. در مصاحبه‌ی باررا با هالیوود ریپورتر، از او پرسیده شد که آیا او و کمبل در مورد بازگشت ستاره‌ی فیلم «وحشیانه» صحبت کرده‌اند، که باررا قبل از اینکه پاسخی ندهد، مکثی کرد.

می‌گن دوستانی که با هم از چاقو جا خالی می‌دن، با هم می‌مونن. خب، شاید این ضرب‌المثلی باشه که خودمون ساختیم، اما چیزیه که در مورد باررا و چند تا از هم‌بازی‌هاش در «جیغ» (۲۰۲۲) و «جیغ ۶» صدق می‌کنه. بازیگر نقش ابیگیل همچنین در مورد رابطه‌اش با کسانی که در دو فیلم آخر این فرنچایز ساخته‌ی وس کریون با آن‌ها کار کرده بود، صحبت کرد. باررا با وجود اینکه دیگه جلوی دوربین بخشی از «چهار شخصیت اصلی» نیست، می‌گوید که گروه هنوز با هم متحد هستند. او در صحبت در مورد دوستانش جاسمین ساووی براون، لیانا لیبراتو و جک کواید گفت: «ما برای بازی‌های رومیزی، دورهمی‌های کوچیکی ترتیب می‌دیم، چون این کاریه که وقتی فیلمبرداری می‌کردیم انجام می‌دادیم». 

 

و رابطه‌ی باررا با خواهرش روی پرده، یعنی جنا اورتگا چطوره؟ هرچند که هر دوی این بازیگران دیگه نقشی در «جیغ» ندارن، باررا میگه: «ما تا آخر عمر خواهر هستیم»، و اضافه می‌کنه که بعد از خبر جدایی‌شون از فرنچایز، «ما یه مدت با هم صحبت کردیم و من خیلی دوستش دارم. اون خیلی از من حمایت کرده.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.