تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 11:37
201 بازدید
کد خبر : 208852

۴ نوع کمپین داده در روابط عمومی دیجیتال برای سئو

۴ نوع کمپین داده در روابط عمومی دیجیتال برای سئو

  ارزش خلقت را از طریق بینش های مبتنی بر داده و داستان سرایی بیاموزید. فراتر از لینک سازی حرکت کنید، تعامل مخاطبان و ارتباطات رسانه ای را تقویت کنید. روابط عمومی دیجیتال برای سئو به عنوان جایگزین نهایی لینک سازی منفجر شده است.   روابط عمومی دیجیتال یک جایگزین است زیرا روشی فقط برای

 

ارزش خلقت را از طریق بینش های مبتنی بر داده و داستان سرایی بیاموزید. فراتر از لینک سازی حرکت کنید، تعامل مخاطبان و ارتباطات رسانه ای را تقویت کنید.

روابط عمومی دیجیتال برای سئو به عنوان جایگزین نهایی لینک سازی منفجر شده است.

 

روابط عمومی دیجیتال یک جایگزین است زیرا روشی فقط برای پیوندها نیست. این روشی است که به مخاطبان امکان می دهد محتوای شما را به اشتراک بگذارند، روزنامه نگاران تخصص شما را به اشتراک بگذارند و خریداران به برند شما اعتماد کنند.

 

پیوندها یک نتیجه لذت بخش هستند.

 

با این حال، انواع خاصی از کمپین ها لینک ها و اشتراک های بیشتری نسبت به سایرین ایجاد می کنند.

 

مخاطبان آنلاین با داده‌هایی درگیر می‌شوند و از داده‌هایی استفاده می‌کنند که دارای تصاویری قابل درک است که داستانی متقاعدکننده را بیان می‌کنند.

 

داده‌های معتبر با نظرات متخصص قوی می‌توانند بینش‌های عملی را کشف کنند که باعث ایجاد تعامل می‌شوند.

 

روزنامه نگاران و تولیدکنندگان محتوا این را درک می کنند. به همین دلیل است که کمپین های داده چند نمونه رپورتاژ آگهی در روابط عمومی دیجیتال بسیار خوب عمل می کنند و همچنین به همین دلیل است که من از کمپین های داده بسیار استفاده می کنم.

 

در زیر، چهار نوع کمپین داده را توضیح خواهم داد که به خوبی برای ادغام روابط عمومی دیجیتال و سئو کار می کنند. این تکنیک ها به ندرت در مورد این تکنیک ها نوشته شده اند.

 

تکنیک ها عبارتند از:

 

  • نظرسنجی اول: تحقیقات اولیه را از نظرسنجی از مخاطبان جمع آوری کنید تا بینش های مربوط به بخش یا شخصیت بازار را کشف کنید. با این حال، پاسخ به سؤالات نظرسنجی به جای اینکه توسط روندهای رسانه ای هدایت شود، نقاط درد بسیار خاصی را برای یک شخصیت حل می کند.
  • داستان سرایی تصویری داده های عمومی: یک تحلیلگر از گزارش ها، مطالعات، مجموعه داده ها یا خزیدن در وب در دسترس عموم، بینش ها را به دست می آورد و تفسیر می کند. این بینش ها به عنوان بخشی از داستان های خبری مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تحقیق و تفسیر بازار: کارشناسان نظرات مفید و چارچوبی از تحقیقات بازار موجود یا جدید ارائه می دهند. دیدگاه متخصص، پژوهش را به بینش های کاربردی و مفید تبدیل می کند.
  • جفت خبری داده ها: روندهای داده ها و بینش هایی را که رسانه ها یا دیگران استفاده می کنند، شناسایی کنید. سپس، داده‌هایی را بیابید که داستان متفاوت یا عمیق‌تری را بیان می‌کنند.

 

قبل از اینکه به انواع کمپین ها بپردازیم، یک قدم به عقب بردارید و یک فرآیند کلی را در نظر بگیرید که یک کمپین داده را به چیزی بیش از یک استراتژی پیوند تبدیل می کند، بلکه به کمپینی برای ایجاد تعامل با مشتری و روزنامه نگار تبدیل می کند.

 

نمونه های کمپین داده

کمپین های داده طیف وسیعی از نتایج را دارند.

داده ها می توانند:

 

  • با لینک ذکر شود.
  • یک نام تجاری یا گزارش را وارد کنید.
  • داده ها را درج کنید و منبع را ذکر نکنید.
  • تصاویر نمودار را به اشتراک بگذارید
  • پیوند با داده ها به عنوان متن لنگر.

 

یک کمپین داده همیشه یک پیوند را ایمن نمی کند، اما لینک ها نسبت به کل سفر خریدار و تجربه با نام تجاری اهمیت کمتری پیدا کرده اند.

 

تحقیقات بازار و تفسیر تحلیلگر

استفاده از تحقیقات موجود با تفسیر تحلیلگر یک رویکرد استراتژیک است که اطلاعات مربوط به یک بازار خاص را جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کند.

 

جزئیات می تواند شامل اندازه، رشد، روندها، چشم انداز رقابتی، یا رفتارهای خریدار باشد.

 

یک کارشناس بینش های حاصل از این تحقیق را با نظرات کارشناسان چارچوب بندی می کند. روزنامه‌نگاران می‌توانند از داده‌ها و تفسیر برای ایجاد محتوا یا توضیح مفاهیم برای مخاطبان استفاده کنند.

 

  • اهداف و سؤالات را تعریف کنید: تحقیق و تفسیر باید به سؤالات مخاطب پاسخ دهد. چه چیزی در مورد بازار می خواهید بدانید؟ مشتریان بالقوه چه سوالاتی می پرسند؟ شخصیت شما چه نقاط دردناکی دارد؟
  • جمع آوری داده ها: گزارش های موجود یا منابع داده های خام را بیابید. منابع می توانند شامل گزارش های صنعت، تجزیه و تحلیل SWOT، بخش بندی بازار، پیش بینی بازار، گزارش روند و غیره باشند.
  • تجزیه و تحلیل داده ها: یک تحلیلگر از گزارش ها و داده های موجود برای ایجاد نمودارها و نمودارها استفاده می کند و سپس داده ها را برای بینش تجزیه و تحلیل می کند.
  • ترکیب یافته‌ها: فهرستی از بینش‌های کلیدی که در تمام نقاط داده به دست می‌آیند تهیه کنید. به دنبال تأثیر در یافته ها باشید.
  • تفسیر: از یک متخصص صنعت برای اظهار نظر در مورد تحقیق و بینش استفاده کنید. این باید دیدگاه منحصر به فردی را ارائه دهد که برای خواننده ارزش بیافزاید. یک متخصص می‌تواند داده‌ها یا اطلاعات را بگیرد و آن‌ها را به بینش‌های عملی تبدیل کند.

 

نتیجه

روابط عمومی دیجیتال برای سئو یک تغییر بزرگ از استراتژی‌های سنتی لینک‌سازی است که بر تعامل مخاطب و ایجاد اعتماد از طریق اشتراک‌گذاری محتوا و تخصص تمرکز دارد.

این چیزی بیش از یک بازی برای یافتن پیوندها است. این کمپین‌های مبتنی بر داده، داستان سرایی روشن‌فکر، و رسانه‌ای استراتژیک را برای ایجاد تعاملات معنادار با مخاطبان و روزنامه‌نگاران ترکیب می‌کند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.